Sunday, June 27, 2010

Episod 17: Sofiya Homestay


nida @ sofiya homestay ini terletak di Tok Jembal, Kuala Terengganu.Antara yang menarik di sekitar homestay ini adalah terdapat 2 IPTA iaitu UMT dan UniSZA (KUSZA/UDM) jadi apabila terdapat hari konvokesyen, ahli keluarga para graduasi dapatlah menempah homestay ini untuk menghadiri konvokesyen disamping itu, mereka juga dapat melancong di Kuala Terengganu terutamanya. Selain UMT dan UniSZA terdapat juga ILP di sini...

Homestay ini terletak berhampiran dengan Pantai Teluk Ketapang yang mempunyai pemandangan yang indah terutamanya di waktu pagi dan petang..Selain itu, homestay ini terletak hanya 5 minit dari Lapangan Terbang Sultan Mizan dan mengambil masa lebih kurang 15 minit untuk ke bandar Terengganu..Terdapat juga padang golf yang disediakan untuk para pengunjung beriadah..

Sewa bagi homestay ini adalah RM350/hari. Antara kemudahan yang disediakan di homestay ini adalah penghawa dingin di 3 bilik utama dan juga kipas bagi bilik-bilik yang lain..Setipa bilik dilengkapi dengan bilik air dan perabot-perabot..Homestay ini juga turut dilengkapi dengan astro sebagai tambahan untuk siaran televisyen.

Untuk maklumat yang lebih kanjut mengenai homestay ini anda bolehlah hubungi Nida di talian 019-9857144 / 013-9214144 / 09-6197544 / 09-6197144.. ataupun email sahaja di sofiyaHomestay@gmail.com








2 comments:

  1. Wahhhh, Best tempat ni, boleh gi ni...

    ReplyDelete
  2. Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

    Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails